Servisní den v Nestlé

- závod SFINX v Holešově

Cíle servisních dnů:

  • Jste nový zaměstnanec?
  • Máte svou smlouvu a potřebujete do ní navést příspěvek zaměstnavatele?
  • Vracíte se po MD a chcete znovu čerpat příspěvek zaměstnavatele?
  • Pracujete zde několik let a jdete do důchodu?
  • Zvýšil se Vám mzdový tarif a máte tak nárok na navýšení příspěvku zaměstnavatele?
  • Potřebovali byste vědět, zda můžete své peníze s příspěvky zaměstnavatele vybrat?
  • Chcete vědět nějakou aktuální informaci k Vaší smlouvě?
  • Potřebujete s někým nezávislým prokonzultovat Vaši finanční situaci?
  • Řešíte nějaký problém s pojišťovnou či bankou?
    Právě pro Vás jsou servisní dny určeny. Poskytneme Vám potřebné informace, dokumentaci i poradenství.