Webinář ZDARMA
Autem do zahraničí
Co všechno potřebuješ vědět, než vyjedeš.
Na výlet, dovolenou - letní, zimní, nákupy nejen na Vánoce.
Objev klíčové tipy a triky pro bezproblémovou jízdu za hranice - od přípravy auta po znalost místních pravidel.
Témata webináře:
- PROZRADÍM ti proč zkontrolovat všechny důležité kapaliny v autě či a platnost technické kontroly, abys se vyhnul/a problémům na cestě.
- UKÁŽI ti jaké doklady a v jakém formátu musíš mít s sebou, včetně dvou zelených karet, dokladu o zapůjčení vozidla a dalších nezbytností.
- ŘEKNU ti proč je důležité mít vybavení v autě podle cílové země.
- VYSVĚTLÍM ti na jaké specifické předpisy a rychlostní limity se zaměřit v různých státech, a co si ověřit před cestou.
- UKÁŽU ti jak a kde správně zakoupit dálniční známku, abyste se vyhnuli pokutám.
KDY: 29. 8. 2024 ve 20:00
KDE: živě na mém YouTube kanále
Více informací ti přijde do e-mailu.
PROZRADÍM TI KNOW HOW, DÍKY KTERÉMU SI ZAČNEŠ VĚŘIT V OBLASTI CESTOVÁNÍ DO ZAHRANIČÍ
PS: Registrovaní budou mít k dispozici záznam v emailu.


Kdo jsem
Moje jméno je Jarmila Elznerová a jsem pomocníkem a průvodcem pro všechny co mají auto a nechtějí být jeho otrokem a pořád něco řešit. Auto ti má přece sloužit a ne stále stát v servise.
Učím svoje klienty zásady spolehlivého využívání financí a také auta tak, aby byli schopni o své auto pečovat a dosáhnout efektivního a bezpečného využívání a cestování bez zbytečných peněz navíc.
Sama jsem se nechtěla smířit s faktem, že máš auto, které stojí spoustu peněz za pojištění a je zaparkované za stodolou, protože neprošlo poslední technickou a ty teď vysázíš znova veškeré poplatky. Nikdy jsem nenašla zálibu v nejlevnějších pojistkách a ani v pojištění, které je zbytečně předražené a klient ani neví co vlastně má využívat. Naučil/a jsem se s klienty vyhodnotit jejich siutaci a nastavit pojištění podle jejich životního stylu a využití auta a dnes už jezdí efektivně a spolehlivě se svým autem. A s tím souvisí i další péče o auto, která se ještě více zkomplikovala novými pomínkami v Zákoně.
Co říkají klienti