Servisní den v Nestlé
- závod SFINX v Holešově

Cíle servisních dnů:
- Jste nový zaměstnanec?
- Máte svou smlouvu a potřebujete do ní navést příspěvek zaměstnavatele?
- Vracíte se po MD a chcete znovu čerpat příspěvek zaměstnavatele?
- Pracujete zde několik let a jdete do důchodu?
- Zvýšil se Vám mzdový tarif a máte tak nárok na navýšení příspěvku zaměstnavatele?
- Potřebovali byste vědět, zda můžete své peníze s příspěvky zaměstnavatele vybrat?
- Chcete vědět nějakou aktuální informaci k Vaší smlouvě?
- Potřebujete s někým nezávislým prokonzultovat Vaši finanční situaci?
- Řešíte nějaký problém s pojišťovnou či bankou?
Právě pro Vás jsou servisní dny určeny. Poskytneme Vám potřebné informace, dokumentaci i poradenství.